آقا ارمیاآقا ارمیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کودکانه

لالایی های مامانی

1393/2/29 8:46
نویسنده : مامانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا پسر لالا        شب اومد پشت در لالا

درخت خونه ی ماهم     شده چادر به سر لالا

 

لالا لالا گل لاله     پسر من لالا داره

لالا لالا گل پونه   پسر من نگیر بونه

 

لالا لالا گل خشخاش   چه نازی داره اون چشماش

لالا لالا گل پسته   پسر من شده خسته

 

لالا لالا گل نازم    بخواب ای شوق پروازم

لالا لالا گلم لالا      عزیز و سنبلم لالا

 

لالا لالا لائی لائی    دومادت کنه بابایی

لالا لالا گل ریحان      دوماد کنه تو رو مامان

 

لالا لالا بهار من         بمون عمرم کنار من

لالا لالا نوید من      پسر عشق و امید من

 

لالا لالا تو ماه من    پسر ای دلربای من

لالالالا بهشت من      پسر ای سرنوشت من 

 

لالالالا شیرین من          پسر در و نگین من

لالا لالا بخواب دیره             بهار اومد داره میره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد